Zarządzenie Nr 19/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.
Zarządzenie Nr 19 /2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 27 stycznia 2021 r.
w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym(Dz. U. z 2020 r. poz. 713), art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) oraz § 2 ust. 3 Uchwały Nr XLI/360/10 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zarządzam, co następuje:
§ 1
Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie uchwały, o której mowa w ust.2.
Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.
§ 2
Określa się:
termin rozpoczęcia konsultacji na dzień: 1 luty 2021r.
termin zakończenia konsultacji na dzień: 12 luty 2021r.
§ 3
Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać drogą pocztową, elektroniczną lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.
Informacja o konsultacjach jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 4
Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat ww. projektu uchwały, o której mowa w § 1 ust 2.
W procesie konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący. Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.
§ 5
Treść ogłoszenia o konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.
Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 7
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 19 / 2021
z dnia 27 stycznia 2021 r.
Ogłoszenie
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 27 stycznia 2021r.
o konsultacji z organizacjami pozarządowymi
projektu Uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.
Do udziału w konsultacjach zaproszone są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek
w przedmiocie uchwały.
I. Przedmiot konsultacji: projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.
II. Termin konsultacji: od 01 luty 2021 r. do 12 luty 2021 r.
III. Forma konsultacji: złożenie pisemnej opinii lub uwag drogą pocztową na adres:
62-700 Turek, ul. Kaliska 59, elektroniczną na adres: poczta@miastoturek.pl lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59.
IV. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji: Wydział Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Turku.
W załączeniu:
*Projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.
*Formularz zgłoszenia opinii lub uwag
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załącznik nr 1 do projektu uchwały System kwalifikacji punktowej (ODT, 9.86Kb) | 2021-01-29 12:17:24 | 9 | |
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 19 - 2021 Formularz zgłoszenia opinii lub uwag (DOCX, 22.67Kb) | 2021-01-29 12:17:24 | 16 | |
Projekt uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu (DOCX, 42.84Kb) | 2021-01-29 12:17:24 | 18 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Izabela Michalak-Wszędybył Data wytworzenia:
29 sty 2021
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 12:17
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 12:19