Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 19/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.

Zarządzenie Nr 19 /2021  

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 27 stycznia 2021 r.

w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym(Dz. U. z 2020 r. poz. 713), art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057)  oraz  § 2  ust. 3 Uchwały Nr XLI/360/10 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zarządzam, co następuje:

§ 1

Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie uchwały, o której mowa  w ust.2.

Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

§ 2

Określa się:

termin rozpoczęcia konsultacji na dzień: 1 luty 2021r.

termin zakończenia konsultacji na dzień: 12 luty 2021r.

§ 3

Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać drogą pocztową, elektroniczną lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.

Informacja o konsultacjach jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.

§ 4

Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat ww. projektu uchwały, o której mowa w § 1 ust 2.

W procesie konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący. Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.

§ 5

Treść ogłoszenia o konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 6

Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.

Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.

§ 7

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                       Romuald Antosik

                                                                                                       Burmistrz Miasta Turku

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 19 / 2021

z dnia  27 stycznia 2021 r.

Ogłoszenie

Burmistrza Miasta Turku

z dnia  27  stycznia 2021r. 

 o konsultacji z organizacjami pozarządowymi

projektu Uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

Do udziału w konsultacjach zaproszone są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek
w przedmiocie uchwały.

I. Przedmiot konsultacji: projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

II. Termin konsultacji:  od  01 luty 2021 r. do 12 luty 2021 r.

III. Forma konsultacji: złożenie pisemnej opinii lub uwag drogą pocztową na adres:
62-700 Turek, ul. Kaliska 59, elektroniczną na adres: poczta@miastoturek.pl lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59.

IV. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji: Wydział Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Turku.

W załączeniu:

*Projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

*Formularz  zgłoszenia opinii lub uwag


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Izabela Michalak-Wszędybył

Data wytworzenia:
29 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Barbara Feliniak

Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 12:17

Osoba aktualizująca informacje

Barbara Feliniak

Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 12:19