Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 22/2024 Burmistrza Miasta Turku z dnia 31 stycznia 2024 r.

Zarządzenie Nr 22/2024

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 31 stycznia 2024 r.

w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli i klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek
 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40) i art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 900 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Turek według załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek według załącznika nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Pierwszemu Zastępcy Burmistrza Miasta Turku ds. społecznych i oświatowych.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Romuald Antosik

Burmistrz Miasta Turku

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 22/2024

z dnia 31 stycznia 2024 r.

Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek

 

Rodzaj czynności

Termin

w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin

w postępowaniu uzupełniającym

Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola lub innej formy wychowania przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

do 8 marca 2024 r.

do 8 maja 2024 r.

 

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków
o przyjęcie do przedszkola lub innej formy wychowania przedszkolnego i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

do 22 marca 2024 r.

do 24 maja 2024 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych
i kandydatów niezakwalifikowanych

 29 marca 2024 r.

31 maja 2024 r.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia
w postaci pisemnego oświadczenia

do 12 kwietnia 2024 r.

do 12 czerwca 2024 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

do 19 kwietnia 2024 r.

do 19 czerwca 2024 r.

 

Załącznik nr 2

do Zarządzenia nr 22/2024

     z dnia 31 stycznia 2024 r.

 

Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych  prowadzonych przez Gminę Miejską Turek

 

Rodzaj czynności

Termin

w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin

w postępowaniu uzupełniającym

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę

w postępowaniu rekrutacyjnym

 

do 8 marca 2024 r.

do 8 maja 2024 r.

 

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków
o przyjęcie do szkoły podstawowej
i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

do 22 marca 2024 r.

do 24 maja 2024 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych
i kandydatów niezakwalifikowanych

 29 marca 2024 r.

31 maja 2024 r.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia
w postaci pisemnego oświadczenia

 

do 12 kwietnia 2024 r.

do 12 czerwca 2024 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

 

do 19 kwietnia 2024 r.

do 19 czerwca 2024 r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Katarzyna Stojecka

Data wytworzenia:
31 sty 2024

Osoba dodająca informacje

Barbara Feliniak

Data publikacji:
31 sty 2024, godz. 11:31

Osoba aktualizująca informacje

Barbara Feliniak

Data aktualizacji:
31 sty 2024, godz. 11:32