Zarządzenie Nr 22/2024 Burmistrza Miasta Turku z dnia 31 stycznia 2024 r.
Zarządzenie Nr 22/2024
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 31 stycznia 2024 r.
w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli i klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40) i art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 900 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
- Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Turek według załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek według załącznika nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Pierwszemu Zastępcy Burmistrza Miasta Turku ds. społecznych i oświatowych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 22/2024
z dnia 31 stycznia 2024 r.
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola lub innej formy wychowania przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
|
do 8 marca 2024 r. |
do 8 maja 2024 r.
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków |
do 22 marca 2024 r. |
do 24 maja 2024 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych |
29 marca 2024 r. |
31 maja 2024 r. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia |
do 12 kwietnia 2024 r. |
do 12 czerwca 2024 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
do 19 kwietnia 2024 r. |
do 19 czerwca 2024 r. |
Załącznik nr 2
do Zarządzenia nr 22/2024
z dnia 31 stycznia 2024 r.
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, w tym terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Turek
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
|
do 8 marca 2024 r. |
do 8 maja 2024 r.
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków |
do 22 marca 2024 r. |
do 24 maja 2024 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych |
29 marca 2024 r. |
31 maja 2024 r. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia
|
do 12 kwietnia 2024 r. |
do 12 czerwca 2024 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
|
do 19 kwietnia 2024 r. |
do 19 czerwca 2024 r. |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Katarzyna Stojecka Data wytworzenia:
31 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
31 sty 2024, godz. 11:31
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
31 sty 2024, godz. 11:32