Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dot. planu tyflogragicznego- 2 szt
SO.042.9.2023
Turek, dnia 15.05.2023 r.
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto
Protokół z otwarcia ofert
dot. udzielenia zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa planu tyflograficznego wizualno - dotykowego z oznakowaniem pomieszczeń, które będą stanowić odwzorowanie rozkładu pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze Urzędu Miejskiego w Turku, o treści dostosowanej do potrzeb Zamawiającego. POBIERZ PLIK
Znak sprawy SO.042.5.2023
Turek, dnia 5 maja 2023 r.
Do wykonawców
Dotyczy: zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa planu tyflograficznego wizualno - dotykowego z oznakowaniem pomieszczeń, które będą stanowić odwzorowanie rozkładu pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze Urzędu Miejskiego w Turku, o treści dostosowanej do potrzeb Zamawiającego.
Pytanie:
Czy dopuszczają Panstwo inną technologię produkcji map Tyflograficznych ?
My produkujemy mapy w technologii druku wysokociśnieniowego. Załączam kartę technologiczną naszych map oraz rekomendację z "Lasek" z którymi współpracujemy. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Odpowiedź:
Zamawiający, dopuszcza inną technologię produkcji map tyflograficznych, np. technologię druku wysokociśnieniowego zawierający pozytywną opinię audytora dostępności lub Polskiego Związku Niewidomych albo innej niezależnej jednostki w zakresie czytelności planu dla osób z dysfunkcją wzrokową.
Dostępny samorząd – granty
Turek, dnia 28 kwietnia 2023 r.
Znak sprawy SO.042.9.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający
Gmina Miejska Turek
ul. Kaliska 59
62-700 Turek
NIP 668-193-04-98
Tel.: + 48 63 289 61 00
email: poczta@miastoturek.pl
godziny pracy: poniedziałek-piątek od 7:15 do 15:15
zaprasza do złożenia ofert na:
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa planu tyflograficznego wizualno - dotykowego z oznakowaniem pomieszczeń, które będą stanowić odwzorowanie rozkładu pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze Urzędu Miejskiego w Turku, o treści dostosowanej do potrzeb Zamawiającego.
Dostawa planu tyflograficznego na adres Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.
Plan będzie dostępny zarówno dla osób widzących, jak też dla osób niewidomych i niedowidzących, w technologii łączącej czarny druk, kontrast, opisy w języku Braille’a, elementy wypukłe, i dotykowe.
Informacje będą dostarczane drogą wizualną dzięki czytelnej i kontrastowej grafice, drogą dotykową - za pośrednictwem form przestrzennych i opisów brajlowskich.
Wykonanie tablic tyflograficznych ( po akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego).
Na każdym etapie realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do konsultacji z Zamawiającym.
Przed wykonaniem tablicy należy przesłać projekt graficzny tablicy do osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego w celu jej akceptacji w ciągu 1 tygodnia od daty podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich, w I gatunku.
Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia - planu tyflograficznego wizualno - dotykowego, -Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną produktu.
3. Cechy i parametry techniczne produktu
1) plan tyflograficzny:
- wykonanie projektu graficznego tablic dla osób widzących i niewidomych na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego (Załącznik nr 2 do Zapytania),
- wykonanie tablic tyflograficznych (po akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego),
- pod warstwą dotykową należy umieścić kolorowy wydruk z informacją dla osób widzących,
- informacje wypukłe wpuszczone w główną warstwę wykonane z kolorowych tworzyw sztucznych,
- opisy w alfabecie Braille’a.
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego jest poglądowym załącznikiem obrazującym rozmieszczenie i ilość pomieszczeń.
Oznakowania zawierające nazwy pomieszczeń do ustalenia z Zamawiającym.
2) tablice tyflograficzne
a. materiał : warstwa główna tablicy powinna być wykonana z transparentnego tworzywa sztucznego (np. HIPS, pleksi, PCV ) odpornego na promieniowanie UV,
b. wymiary: 2 x tablica A2, grubość min. 4 mm ( grubość powinna zapewniać prawidłowe użytkowanie, bez możliwości większego wyginania się planszy ),
c. ilość: 2 szt.
Tablice powinny być przytwierdzone z dystansem do ściany w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się lub poruszanie elementów.
4.Warunki płatności
Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu przedmiotu zamówienia z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT.
5. Termin wykonania zamówienia
30 dni od dnia wyboru oferty i podpisania umowy, nie dłużej niż do 20 czerwca 2023 r.
6. Miejsce, termin i forma złożenia oferty
a) ofertę wraz załącznikami należy sporządzić zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 12 maja 2023 r. do godziny 13:00,
osobiście w siedzibie zamawiającego na Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Turku,
lub przesłać listem poleconym, przesyłką kurierską na adres siedziby Zamawiającego Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek,
c) koperta powinna być opatrzona dopiskiem:
„Oferta na DOSTAWĘ PLANU TYFLOGRAFICZNEGO WIZUALNO – DOTYKOWEGO
Nie otwierać przed dniem 12 maja 2023 r. godz. 13:30”.
Za termin dostarczenia oferty rozumie się termin wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie wskazanym wyżej nie będą rozpatrywane i oceniane.
7. Miejsce, termin otwarcia ofert złożenia oferty
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12maja 2023 r. o godzinie 13:30 w siedzibie Zamawiającego ul. Kaliska 59, 62-700 Turek. pok. nr 127 ( I piętro ).
8. Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
9. Kontakt
W celu udzielenia wyjaśnień związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami drogą elektroniczną lub telefoniczną:
Osoba do kontaktu
Kinga Spioch
tel. 63 289 61 28
e- mail: kinga.spioch@miastoturek.pl
Cena oferty jest ceną ryczałtową (nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy), musi zawierać wszystkie narzuty i podatki oraz zostać podana w formularzu ofertowym w kwocie brutto cyfrowo i słownie. W związku z tym, że cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty jakie będzie zobowiązany ponieść Wykonawca w celu rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, ewentualne skutki błędów w wyliczeniu ceny wykonania zamówienia, wynikające z nieuwzględnienia okoliczności cenotwórczych obciążać będą Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Kierownik Wydziału
Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Kamila Majcherek - Klimas
Załączniki:
- formularz ofertowy
- plan rozmieszczenia pomieszczeń budynku
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
9 formularz ofertowy — kopia (DOC, 186.50Kb) | 2023-04-29 01:21:00 | 8 | |
9plan tyflograficzny— kopia (DOC, 203.00Kb) | 2023-04-29 01:21:00 | 7 | |
0425915C815E44A89B459C378D5F27B0[5757576] (JPG, 3.60Kb) | 2023-04-29 01:21:00 | 6 | |
I Piętro (JPG, 112.38Kb) | 2023-04-29 01:21:00 | 9 | |
parter (JPG, 109.79Kb) | 2023-04-29 01:21:00 | 8 | |
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia (ODT, 80.19Kb) | 2023-05-15 13:13:38 | 6 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamila Majcherek-KlimasKinga Spioch
Data wytworzenia:
28 kwi 2023
Osoba dodająca informacje
Administrator Urzędu Miejskiego w Turku Data publikacji:
29 kwi 2023, godz. 01:21
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grzelka Data aktualizacji:
15 maj 2023, godz. 13:15