Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dot. planu tyflogragicznego- 2 szt

SO.042.9.2023

Turek, dnia 15.05.2023 r.

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

 

Protokół z otwarcia ofert

 

dot. udzielenia zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa planu tyflograficznego wizualno - dotykowego z  oznakowaniem pomieszczeń, które będą stanowić odwzorowanie rozkładu pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze Urzędu Miejskiego w Turku, o treści dostosowanej do potrzeb Zamawiającego.  POBIERZ PLIK

 

 

 

Znak sprawy  SO.042.5.2023

Turek, dnia 5 maja 2023 r.

 

Do wykonawców

 

Dotyczy: zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa planu tyflograficznego wizualno - dotykowego z  oznakowaniem pomieszczeń, które będą stanowić odwzorowanie rozkładu pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze Urzędu Miejskiego w Turku, o treści dostosowanej do potrzeb Zamawiającego. 

 

Pytanie:

Czy dopuszczają Panstwo inną technologię produkcji map Tyflograficznych ?

My produkujemy mapy w technologii druku wysokociśnieniowego. Załączam kartę technologiczną naszych map oraz rekomendację z "Lasek" z którymi współpracujemy. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

 

Odpowiedź:
Zamawiający, dopuszcza inną technologię produkcji map tyflograficznych, np. technologię druku wysokociśnieniowego zawierający pozytywną opinię audytora dostępności lub Polskiego Związku Niewidomych albo innej niezależnej jednostki w zakresie czytelności planu dla osób z dysfunkcją wzrokową.

 

 

 

Dostępny samorząd – granty

                            Turek, dnia 28 kwietnia 2023 r.

 

Znak sprawy  SO.042.9.2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający

Gmina Miejska Turek

ul. Kaliska 59

62-700 Turek

NIP 668-193-04-98

Tel.: + 48 63 289 61 00

email: poczta@miastoturek.pl

godziny pracy: poniedziałek-piątek od 7:15 do 15:15

 

zaprasza do złożenia ofert na:

2. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oraz dostawa planu tyflograficznego wizualno - dotykowego z  oznakowaniem pomieszczeń, które będą stanowić odwzorowanie rozkładu pomieszczeń znajdujących się na parterze, I piętrze Urzędu Miejskiego w Turku, o treści dostosowanej do potrzeb Zamawiającego. 

Dostawa planu tyflograficznego  na adres Urząd Miejski w  Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.  

Plan będzie dostępny zarówno dla osób widzących, jak też dla osób niewidomych                   i niedowidzących, w technologii łączącej czarny druk,  kontrast,  opisy w języku Braille’a, elementy wypukłe, i dotykowe.

Informacje będą dostarczane drogą wizualną dzięki czytelnej i kontrastowej grafice, drogą dotykową - za pośrednictwem form przestrzennych i opisów brajlowskich.

 

Wykonanie tablic tyflograficznych ( po akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego).

Na każdym etapie realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do konsultacji                    z Zamawiającym.

Przed wykonaniem tablicy należy przesłać projekt graficzny tablicy do osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego w celu jej akceptacji w ciągu 1 tygodnia od daty podpisania umowy.

 

Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich, w I gatunku.

Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia - planu tyflograficznego wizualno - dotykowego, -Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną produktu.

3. Cechy i parametry techniczne produktu

1) plan tyflograficzny:

  1. wykonanie projektu graficznego tablic dla osób widzących i niewidomych na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego (Załącznik nr 2                  do Zapytania),
  2. wykonanie tablic tyflograficznych (po akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego),
  3. pod warstwą dotykową należy umieścić kolorowy wydruk z informacją dla osób widzących,
  4. informacje wypukłe wpuszczone w główną warstwę wykonane z kolorowych tworzyw sztucznych,
  5. opisy w alfabecie Braille’a.

Załącznik nr 2  do Zapytania ofertowego jest poglądowym załącznikiem obrazującym rozmieszczenie  i ilość pomieszczeń.

Oznakowania zawierające nazwy pomieszczeń do ustalenia z Zamawiającym.

 

2) tablice tyflograficzne

a. materiał : warstwa główna tablicy powinna być wykonana z transparentnego tworzywa sztucznego (np. HIPS, pleksi, PCV ) odpornego na promieniowanie UV,

b. wymiary: 2 x tablica A2, grubość min. 4 mm (  grubość powinna zapewniać prawidłowe użytkowanie, bez możliwości większego wyginania się planszy ),

c. ilość: 2 szt.

Tablice powinny być przytwierdzone z dystansem do ściany w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się lub poruszanie elementów.

 

4.Warunki płatności

Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu przedmiotu zamówienia z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od daty  dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT.

5. Termin wykonania zamówienia

30 dni od dnia wyboru oferty i podpisania umowy, nie dłużej niż do 20 czerwca 2023 r.

6. Miejsce, termin i forma złożenia oferty

a) ofertę wraz załącznikami   należy sporządzić zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

b) ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 12 maja 2023 r. do godziny 13:00,

osobiście w siedzibie zamawiającego na Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego              w Turku,

lub przesłać listem poleconym, przesyłką kurierską na adres siedziby Zamawiającego Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek,

c)  koperta powinna być opatrzona dopiskiem:

„Oferta na DOSTAWĘ PLANU TYFLOGRAFICZNEGO WIZUALNO – DOTYKOWEGO

 Nie otwierać przed dniem 12 maja 2023 r. godz. 13:30”.

Za termin dostarczenia oferty rozumie się termin wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie wskazanym wyżej nie będą rozpatrywane i oceniane.

7. Miejsce, termin otwarcia ofert złożenia oferty

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12maja 2023 r. o godzinie 13:30 w siedzibie Zamawiającego   ul. Kaliska 59, 62-700 Turek. pok. nr 127 ( I piętro ).

8. Kryteria oceny ofert

Cena – 100 %

9. Kontakt

W celu udzielenia wyjaśnień związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami drogą elektroniczną lub telefoniczną:

 

Osoba do kontaktu

Kinga Spioch

tel. 63 289 61 28

e- mail: kinga.spioch@miastoturek.pl

 

Cena oferty jest ceną ryczałtową (nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy), musi zawierać wszystkie narzuty i podatki oraz zostać podana w formularzu ofertowym w kwocie brutto cyfrowo i słownie. W związku z tym, że cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty jakie będzie zobowiązany ponieść Wykonawca w celu rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, ewentualne skutki błędów w wyliczeniu ceny wykonania zamówienia, wynikające z nieuwzględnienia okoliczności cenotwórczych obciążać będą Wykonawcę.

 

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania         bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

 

                        Kierownik Wydziału                                                                                        

                        Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich     

                        Kamila Majcherek - Klimas

 

 

 

 

Załączniki:

  1. formularz ofertowy
  2. plan rozmieszczenia pomieszczeń budynku

 

 

 

 

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
9 formularz ofertowy — kopia (DOC, 186.50Kb) 2023-04-29 01:21:00 8
9plan tyflograficzny— kopia (DOC, 203.00Kb) 2023-04-29 01:21:00 7
0425915C815E44A89B459C378D5F27B0[5757576] (JPG, 3.60Kb) 2023-04-29 01:21:00 6
I Piętro (JPG, 112.38Kb) 2023-04-29 01:21:00 9
parter (JPG, 109.79Kb) 2023-04-29 01:21:00 8
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia (ODT, 80.19Kb) 2023-05-15 13:13:38 6
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kamila Majcherek-Klimas
Kinga Spioch

Data wytworzenia:
28 kwi 2023

Osoba dodająca informacje

Administrator Urzędu Miejskiego w Turku

Data publikacji:
29 kwi 2023, godz. 01:21

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grzelka

Data aktualizacji:
15 maj 2023, godz. 13:15