Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ZAPYTANIE OFERTOWE

Znak sprawy: BSS.042.14.22                                                                                  

Turek, dn. 24 marca 2023r.

                                                                          

Do Wykonawców

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na usługi polegające na doradztwie w obszarach dostępności cyfrowej oraz architektonicznej tj:

  1. usługa doradcza dla obszaru dostępności cyfrowej -  wykonanie badania dostępności (audytu) nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek pod kątem zgodności ze standardem WCAG 2.1. oraz przygotowanie raportu z wykonanego badania,
  2. usługa doradcza dla obszaru dostępności architektonicznej - konsultacja ekspercka przed procesami inwestycyjnymi aranżacji toalety w budynku Urzędu Miejskiego w Turku przy ulicy Szkolnej 4 oraz wskazywanie najkorzystniejszych sposobów zapewnienia dostępności wraz z określeniem możliwych proponowanych rozwiązań.

 

I. Wykonawca, którego ofertę w postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą wraz z punktacją przyznaną ofercie w przyjętych kryteriach oceny ofert i łączną punktacją:

 

Numer oferty 5:

Nazwa Wykonawcy: T10 KONSORCJUM

Adres Wykonawcy:

Tarninowa 10

62-095 Murowana Goślina

  1. Cena oferty: 3.333,33PLN: 70pkt
  2. Kryterium doświadczenie: 4 usługi: 30pkt

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 100pkt

 

Uzasadnienie:

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą, to znaczy że ofertą przedstawiającą najkorzystniejszy stosunek ceny oferty do kryterium odnoszącego się  do posiadanego doświadczenia. Wykonawca na podstawie podmiotowych środków dowodowych złożonych na wezwania Zamawiającego potwierdził określonych w zapytaniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazane doświadczenie.

 

II. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną ofertom w przyjętych kryteriach oceny ofert i łączną punktacją:

 

Numer oferty: 1

Nazwa Wykonawcy: Fundacja Wspierania Zrównoważonego Rozwoju

Adres Wykonawcy:

Ul. Hafciarska 11

04-704 Warszawa

  1. Cena oferty: 14.000,00PLN: 16,67pkt
  2. Kryterium doświadczenie: 4 usługi:  30pkt

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 46,67pkt

 

Numer oferty: 2

Nazwa Wykonawcy: Akademia Słońca Krzysztof Frąszczak

Adres Wykonawcy:

Ul. Św. Czesława 8/13

61-575 Poznań

  1. Cena oferty: 6.150,00PLN: 37,94pkt
  2. Kryterium doświadczenie: 5 usług: 30pkt

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 67,94pkt

 

Numer oferty: 3

Nazwa Wykonawcy: Jakub Śliwak

Adres Wykonawcy:

Ul. Bagrowa 44/16

30-733 Kraków

  1. Cena oferty: 8.200,00PLN: 28,46pkt
  2. Kryterium doświadczenie: 14 usług: 30pkt

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 58,46pkt

 

Numer oferty: 4

Nazwa Wykonawcy: Fundacja Biznes Bez Barier

Adres Wykonawcy:

Ul. Gdyńska 25/50

58-100 Świdnica

  1. Cena oferty: 9.225,00PLN: 25,29pkt
  2. Kryterium doświadczenie: 5 usług: 30pkt

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 55,29pkt

 


Turek, dnia 13 marca 2023r.

 

Znak sprawy: BSS.042.14.22

 

Do wykonawców

 

Dotyczy: zapytania ofertowego na wykonanie usługi polegającej na doradztwie w obszarach dostępności cyfrowej oraz architektonicznej tj:

  1. Usługa doradcza dla obszaru dostępności cyfrowej -  wykonanie badania dostępności (audytu) nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek pod kątem zgodności ze standardem WCAG 2.1. oraz przygotowanie raportu z wykonanego badania,
  2. Usługa doradcza dla obszaru dostępności architektonicznej - konsultacja ekspercka przed procesami inwestycyjnymi aranżacji toalety w budynku Urzędu Miejskiego w Turku przy ulicy Szkolnej 4 oraz wskazywanie najkorzystniejszych sposobów zapewnienia dostępności wraz z określeniem możliwych proponowanych rozwiązań

 

Pytanie:

Czy oferta złożona do 2023-03-13 23:59 zostanie uznana za złożoną w terminie? Proszę
o potwierdzenie (hasło do zakodowanej oferty oczywiście w kolejnym dniu zgodnie z SWZ).

 

Odpowiedź:
Potwierdzam, że w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego na usługi polegające na doradztwie w obszarach dostępności cyfrowej oraz architektonicznej, oferta złożona elektronicznie do dn. 13.03.2023 do godz. 23:59 zostanie uznana za złożoną
w terminie.

 

 

Znak sprawy: BSS.042.14.22

Turek, dnia 9 marca 2023r.

 

Do wykonawców

Dotyczy: zapytania ofertowego na wykonanie usługi polegającej na doradztwie w obszarach dostępności cyfrowej oraz architektonicznej tj:

  1. Usługa doradcza dla obszaru dostępności cyfrowej -  wykonanie badania dostępności (audytu) nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek pod kątem zgodności ze standardem WCAG 2.1. oraz przygotowanie raportu z wykonanego badania,
  2. Usługa doradcza dla obszaru dostępności architektonicznej - konsultacja ekspercka przed procesami inwestycyjnymi aranżacji toalety w budynku Urzędu Miejskiego w Turku przy ulicy Szkolnej 4 oraz wskazywanie najkorzystniejszych sposobów zapewnienia dostępności wraz z określeniem możliwych proponowanych rozwiązań

 

Pytanie:

w nawiązaniu do zapytania ofertowego "Usługi polegające na doradztwie w obszarach dostępności cyfrowej oraz architektonicznej" zwracam się dotyczącym kwestii audytu cyfrowego. Strona internetowa Gminy Miejskiej Turek https://miastoturek.pl/ to 2663 strony do audytu. Czy audyt ma dotyczyć całości, czy ma spełniać minimum zaleceń ministerstwa tj. 15 stron? Jeśli mowa o audycie wszystkich stron to czy w wycenie mam uwzględnić poprawę błędów redakcyjnych?

 

Odpowiedź:
Zamawiający, we współpracy z wybranym Wykonawcą, wytypuje 15 podstron nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek, które będą poddane badaniu dostępności  pod kątem zgodności ze standardem WCAG, w tym m.in.:

  • podstronę startową,
  • mapę strony,
  • podstronę z informacjami kontaktowymi,
  • co najmniej jedną podstronę istotną dla każdego rodzaju usługi, które świadczy strona Zamawiającego
  • podstronę z formularzem zaawansowanego wyszukiwania,
  • podstronę z wynikami wyszukiwania,
  • deklarację dostępności,
  • podstrony, które wyraźnie mają inny wygląd od pozostałych lub zawierają innego rodzaju treści niż większość podstron,
  • co najmniej jeden dokument do pobrania - istotny dla każdego rodzaju usługi, którą świadczy strona internetowa,
  • co najmniej jeden materiał multimedialny,
  • losowo wybrane podstrony, których liczba zależy od wielkości badanego serwisu www

              


 

        Turek, dnia 2 marca 2023r.

miejscowość

Znak sprawy: BSS.042.14.22

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający

Gmina Miejska Turek

ul. Kaliska 59, 62-700 Turek

NIP 668-193-04-98

Tel.: + 48 63 289 61 84, 63 289 61 41

Faks: +48 63 289 61 59

Godziny pracy: poniedziałek-piątek od 7:15 do 15:15

 

zaprasza do złożenia ofert na:

  1. Przedmiot zamówienia:

 

Usługi polegające na doradztwie w obszarach dostępności cyfrowej oraz architektonicznej tj:

  1. Usługa doradcza dla obszaru dostępności cyfrowej -  wykonanie badania dostępności (audytu) nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek pod kątem zgodności ze standardem WCAG 2.1. oraz przygotowanie raportu z wykonanego badania,
  2. Usługa doradcza dla obszaru dostępności architektonicznej - konsultacja ekspercka przed procesami inwestycyjnymi aranżacji toalety w budynku Urzędu Miejskiego w Turku przy ulicy Szkolnej 4 oraz wskazywanie najkorzystniejszych sposobów zapewnienia dostępności wraz z określeniem możliwych proponowanych rozwiązań

Usługi doradcze  realizowane będą w ramach przedsięwzięcia grantowego „Poprawa dostępności w budynkach Urzędu Miejskiego w Turku”, finansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Do 31 maja 2023r

(szczegółowy harmonogram prac ustalony zostanie w trybie roboczym; realizacja usługi doradczej dla obszaru dostępności cyfrowej możliwa będzie po uruchomieniu nowej strony internetowej, której realizację zaplanowano na kwiecień 2023r.)

 

 

  1.  Miejsce termin i forma złożenia oferty

 

  1.  Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz pozostałych załączników do oferty.

 

  1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 marca 2023r.:
  • w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca, Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską na adres siedziby zamawiającego: Urząd Miejski w Turku, 62-700 Turek, ul. Kaliska 59

lub

  • w formie elektronicznej w postaci czytelnych cyfrowych skanów wypełnionej i podpisanej pisemnej wersji oferty wraz z załącznikami, na adres poczty elektronicznej zamawiającego: malgorzata.pieta@miastoturek.pl . Oferta złożona elektronicznie powinna być zabezpieczona hasłem. Hasło należy dosłać elektronicznie w dniu
    14 marca 2023, do godz. 12.00.

 

  1. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej, liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania przesyłki. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe usługi doradztwa cyfrowego i architektonicznego „Poprawa dostępności w budynkach Urzędu Miejskiego w Turku”  – nie otwierać przed dniem 14 marca 2023r., godz. 12.00.”

 

  1. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie wskazanego w pkt. IV.2 terminu nie będą rozpatrywane i oceniane.
  2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  3. Termin związania z ofertą – 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty).
  4. Ocena złożonych w terminie i nie podlegających odrzuceniu ofert zostanie dokonana od dnia 15 marca 2023 r. a wynik zapytania ofertowego  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony najpóźniej do dnia 24 marca 2023r. na stronie internetowej zamawiającego www.bip.miastoturek.pl (zakładka zamówienia publiczne / zamówienia poniżej progu stosowania ustawy PZP) a także przekazany bezpośrednio wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. W toku czynności badania i oceny dopuszczonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

  1. Warunki płatności

Termin płatności ustala się na 14 dni licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy.

 

 

  1.  Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowych:

 

Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej i/lub dostępności architektonicznej dla jednostki sektora finansów publicznych.

 

 

  1. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:

 

  1. Kryterium 1: Cena oferty – waga 70 %

Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 70 pkt

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów ofercie, która zaoferuje najniższą wartość w zakresie powyższego kryterium.

Wartość kryterium dla pozostałych ofert będzie obliczana według następującego algorytmu:

Cena minimalna / cena oferty badanej x 70 = liczba uzyskanych punktów.

Cena minimalna – oferta z najniższą ceną spośród wszystkich ocenianych ofert.

 

  1. Kryterium 2: Doświadczenie  – waga 30 %

Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 30 pkt.

 

Punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą według następujących zasad:

 

Jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:

  • 2 usługi polegające na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej i/lub architektonicznej dla jednostki sektora finansów publicznych -  Zamawiający przyzna 10 pkt.
  • 3 usługi polegające na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej i/lub architektonicznej dla jednostki sektora finansów publicznych – Zamawiający przyzna 20 pkt.
  • 4 usługi polegające na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej i/lub architektonicznej dla jednostki sektora finansów publicznych – Zamawiający przyzna 30 pkt.

 

 

VIII.        Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą ze strony Zamawiającego jest:

 

Małgorzata Pięta – w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia

tel. 63 289 61 43

email: malgorzata.pieta@miastoturek.pl

 

 

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami, z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  3. Cena oferty jest ceną ryczałtową (nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy), musi zawierać wszystkie narzuty i podatki oraz zostać podana w formularzu ofertowym w kwocie brutto cyfrowo i słownie. W związku z tym, że cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty jakie będzie zobowiązany ponieść Wykonawca w celu rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, ewentualne skutki błędów w wyliczeniu ceny wykonania zamówienia, wynikające z nieuwzględnienia okoliczności cenotwórczych obciążać będą Wykonawcę.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz do zmiany lub odwołania warunków postępowania, o czym poinformuje na stronie www.bip.miastoturek.pl.
  6. Jeżeli oferta wraz z załącznikami zostanie złożona przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo Wykonawcy, stanowiące umocowanie dla jego pełnomocnika do działania w toku postępowania o udzielenie zamówienia w jego imieniu, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  7. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać mogą, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania ofertowego, pocztą elektroniczną, pisemnie lub faksem.

Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zał. 1. FORMULARZ OFERTY (DOC, 144.00Kb) 2023-03-02 14:13:43 6
zał. 2. WYKAZ USŁUG (DOC, 129.50Kb) 2023-03-02 14:13:43 5
Zapytanie - doradztwo cyfrowe 02.03.2023 (DOC, 156.00Kb) 2023-03-02 14:13:43 7
zał. 3. WZÓR UMOWY (DOC, 171.50Kb) 2023-03-02 14:13:43 3
protokół z otwarcia ofert (DOC, 139.00Kb) 2023-03-17 10:20:40 1
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grzelka

Data wytworzenia:
02 mar 2023

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grzelka

Data publikacji:
02 mar 2023, godz. 14:13

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grzelka

Data aktualizacji:
29 mar 2023, godz. 12:22