Obwieszczenie o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu mobilnej linii do przetwarzania odpadów i posadowienia brykieciarki do przetwarzania odpadów na terenie zakładu zlokalizowanego na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 789/14 oraz 789/15 obręb B, Gmina Miejska Turek
GIM.6220.8.2023
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 30, art. 33 ust. 1, art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1049 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)
Burmistrz Miasta Turku
informuje o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu mobilnej linii do przetwarzania odpadów i posadowienia brykieciarki do przetwarzania odpadów na terenie zakładu zlokalizowanego na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 789/14 oraz 789/15 obręb B, Gmina Miejska Turek.
Podaje się do publicznej wiadomości następujące informacje:
- Informuję, iż przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.
- Postępowanie zostało wszczęte w dniu 13 stycznia 2023 r. na wniosek spółki Konger Recykling Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Wilanowskiej 7A/32, 02-765 Warszawa, Oddział: Głogowa 28, 62-710 Władysławów.
- Przedmiotem decyzji jest określenie środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia, którego celem jest uruchomienie mobilnej linii do przetwarzania odpadów i posadowienia brykieciarki do przetwarzania odpadów na terenie zakładu zlokalizowanego na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 789/14 oraz 789/15 obręb B, Gmina Miejska Turek.
- Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia jest Burmistrz Miasta Turku.
- Przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie organ właściwy do jej wydania jest zobowiązany uzgodnić warunki realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, a także zasięgnąć opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku.
- Informuję o możliwości zapoznania się z wnioskiem oraz zgromadzoną do tej pory dokumentacją sprawy (tj. wymaganymi załącznikami do wniosku, w szczególności raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i jego uzupełnieniami) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Kaliska 59, 62 – 700 Turek w dni robocze w godzinach 715 – 1515, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu zapoznania z dokumentacją.
- Uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie można składać w formie pisemnej, ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: poczta@miastoturek.pl w terminie 30 dni, tj. od 4 kwietnia 2024 r. do dnia 4 maja 2024 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest organ prowadzący postępowanie tj. Burmistrz Miasta Turku.
Uwagi i wnioski złożone po upływie wyżej określonego terminu pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.
Z-ca BURMISTRZA
Joanna Misiak-Kędziora
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andżelika Białek Data wytworzenia:
04 kwi 2024
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
04 kwi 2024, godz. 14:10
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
04 kwi 2024, godz. 14:10